۰

امکان تماشای پیش‌نمایش تصاویر به نوتیفیکیشن‌های واتس اپ برای iOS می‌آید

بازدید 1462

 نسخه iOS واتس‌ اپ آپدیتی دریافت کرده که در آن نشانه‌هایی مبنی بر ارائه قابلیت تماشای پیش‌نمایش از فایل‌های مدیا در قسمت نوتیفیکیشن‌ها به چشم می‌خورد. در حال حاضر اگر در واتس اپ iOS تصویری دریافت کنید، نمی‌توانید پیش‌نمایش آن را در نوتیفیکیشن دریافتی ببینید و حتما باید اپلیکیشن را باز کنید.

این موضوع در مورد تصاویر گیف هم صادق است. در عوض تماشای تصاویر متحرک در نوتیفیکیشن، یک ایموجی ثابت از بازی Space Invaders مشاهده خواهید کرد. ولی خوشبختانه وبسایت WABetaInfo گزارش داده که در نسخه ۲.۱۸.۸۰ واتس اپ نشانه‌هایی از تغییر و تحول نوتیفیکیشن‌های پیام به چشم می‌خورد.

ظاهرا به غیر از عکس‌های ثابت، تصاویر متحرک گیف هم از این به بعد در نوتیفیکیشن‌های واتس اپ پشتیبانی می‌شوند تا برای چک کردن آن‌ها الزامی به باز کردن اپلیکیشن نداشته باشید. البته برای تماشای تصاویر در قسمت نوتیفیکیشن‌های iOS، لازم است انگشت‌تان را روی آن‌ها نگه دارید یا اینکه روی نوتیفیکیشن به سمت پایین سوایپ کنید.

نکته جالب اینکه در صورت غیر فعال کردن دانلود خودکار در واتس اپ، ظاهرا قادر به دانلود مستقیم محتوا از نوتیفیکیشن‌ها هم هستید. اما در کنار این خصوصیت که هنوز در دست توسعه قرار دارد، آخرین نسخه واتس اپ برای آیفون امکان ارسال پیام از طریق سیری به مکالمات گروهی را نیز فراهم کرده است.

آخرین نسخه واتس اپ برای دیوایس‌های اپل را می‌توانید همین حالا از اپ‌استوردریافت کنید.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.