۰

موتو ایکس ۴ موتورولا معرفی شد؛ دوربین دوگانه و پشتیبانی از الکسا آمازون

بازدید 1041

سرانجام بعد از گمانه‌زنی‌های زیاد، لنوو به عنوان مالک برند موتورولا از گوشی Moto X4 رونمایی کرد.ر حالی که نگاه تمام کارشناسان و کاربران به نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ برلین است، کمپانی لنوو از فرصت استفاده کرد و در این رویداد به عنوان مالک برند موتورولا از گوشی میان‌رده‌ی موتو ایکس ۴ رونمایی کرد.یکی از مهمترین ویژگی‌های گوشی جدید موتورولا پشتیبانی از الکسا آمازون است. برای ارتباط با الکسا کافی است همان طور که با اکو آمازون صحبت می‌کنید با الکسا نیز حرف بزنید. موتورولا در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل تایید کرده بود که روی دستگاه‌های مجهز به الکسا کار می‌کند و نکته‌ی جالب اینجا است به جای اینکه شاهد یک موتو مود باشیم، موتو ایکس ۴ از قابلیت داخلی الکسا بهره می‌برد.

 

اما تفاوت‌های موتو ایکس ۴ به همین جا ختم نمی‌شود و به لطف موتو مِیکر علاوه بر رنگ‌ها سیاه و نقره‌آبی، می‌توانید این گوشی را در هر رنگ دلخواهی داشته باشید. در حالی که امکان سفارشی‌سازی وجود ندارد، اما از طرف دیگر موتو ایکس ۴ از بدنه‌ی آلومینیومی و پوشش شیشه‌ای گوریلا گلس بهره می‌برد و با دریافت استاندارد IP68 یک محصول ضدآب و ضد گردوغبار به شمار می‌رود.

این گوشی میان‌رده یک ویژگی جذاب دیگر دارد. موتو ایکس ۴ لنوو از ترکیب دوربین دوگانه استفاده می‌کند، اما این ترکیب شباهتی به موتو زد ۲ فورس ندارد. گوشی مذکور به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی واید و یک سنسور دوربین ۱۲ مگاپیکسلی استاندارد مجهز شده و از فوکوس خودکار دوگانه بهره می‌برد. دوربین موتو ایکس ۴ هوشمندتر از تصور کاربران است و هنگام کار کردن با آن علائم مختلف را تشخیص می‌دهد.

در حالی که این روزها خیلی از گوشی‌ها نمی‌توانند رضایت کاربران را جلب کنند، موتورولا فکر می‌کند با اضافه‌کردن ویژگی‌های جذاب به اندروید خالص می‌تواند موتو ایکس را به جایگاه اصلی خود برساند. شاید اضافه کردن‌ حلقه‌ی دایره‌ای شکل پشت گوشی که در سری میان‌رده‌ی G و پرچمداران سری Z موتورولا دیده بودیم دیگر جذاب نباشد، اما به هر حال برای فروشندگان جنبه‌ی بازاریابی خوبی دارد.

بسیاری از همان ویژگی‌های تجربی نظیر دوبار تکان دادن گوشی برای اجرای اپلیکیشن دوربین اینجا دیده می‌شود. اما حالا با زدن سه‌انگشتی روی نمایشگر می‌توان از صفحه نمایش اسکرین‌شات گرفت و امکان پخش همزمان موسیقی را چهار اسپیکر بلوتوث نیز وجود دارد. بی‌شک قابلیت آخر می‌تواند برای بسیاری از کاربر ان جذاب باشد.

موتو ایکس ۴ موتورولا به یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۳۰، رم ۳ یا ۴ گیگابایتی، نمایشگر ۵.۲ اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده است. این گوشی زیبا از ماه سپتامبر وارد بازار می‌شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.