۰

ایسوس جوایز کامپیوتکس را درو کرد

بازدید 1315

نمایشگاه کامپیوتکس به عنوان یکی از معتبر ترین نمایشگاه های کامپیوتری در دنیا به شمار می رود که هر ساله بازدیدکنندگان بیشماری را از سرتاسر دنیا جذب می نماید. امسال نیز این نمایشگاه در شهر تایپه کشور تایوان برگزار شد و معتبر ترین شرکت های حوزه IT  دنیا در آن حضور یافتند.

BC_Logo+¦_01

ایسوس به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تکنولوژی به مانند هر سال حضور پررنگی در این نمایشگاه داشت. این شرکت در نمایشگاه امسال به ارائه جدیدترین محصولات خود در زمینه قطعات کامپیوتری ،نوت بوک ،تبلت و تلفن های هوشمند ،پرداخت. اما یکی از ویژگی ها این نمایشگاه انتخاب محصولات برتر می باشد. به طوریکه هر ساله در بخش های مختلف به محصولات برتر ارائه شده در این نمایشگاه نشان های معتبری را اهدا می نماید.ایسوس توانست در نمایشگاه امسال بیشتر جوایز را از آن خود نماید  و  اکثر محصولات ارائه شده توسط این برند نشان های مختلفی را از آن خود نمودند.

بهترین انتخاب!!!

ایسوس

اما در بخش جایزه بهترین انتخاب یا Best Choice Award   که به نوعی معتبر ترین جایزه  این نمایشگاه می باشد سه محصول ایسوس موفق به دریافت این نشان گردیدند. کامپیوتر رومیزی ROG G20 یک ماشین بازی بسیار حرفه ای است که مجهز به جدیدترین پردازنده خانواده Core i 7 شرکت اینتل و کارت گرافیک  GeForce GTX 780 می باشد. این کامپیوتر رومیزی در واقع نسل جدید ماشین های بازی می باشد که از ابعاد کوچکتری نسبت به محصولات مشابه بهره می برد و در زمینه بهره وری مصرف انرژی  نیز یک رکورد جدید به ثبت رسانده و در حالت ECO Energy  فقط ۲۰ وات برق مصرف می نماید. در زمینه سیستم خنک کننده نیز این دستگاه از یک نوآوری  خاص  بهره می برد به طوریکه کاربر هیچگونه محفظه ای برای ورود و یا خروج هوا برروی بدنه این دستگاه مشاهده نمی نماید و صدا تولیدی توسط این سیستم خنک کننده در حالت ایده آل فقط ۲۵dB می باشد.

محصول بعدی که این جایزه را از آن خود نمود ویدئو پرژکتور قابل حمل S1 Mobile LED می باشد. این محصول فقط ۳۴۲ گرم وزن دارد  و دارای یک باتری داخلی ۲۲Wh می باشد که تا ۳ ساعت می تواند توان این پرژکتور را تامین نماید. همچنین این دستگاه  نقش یک بانک شارژ دستگاه های موبایل را نیز ایفا می نماید و دارای باتری داخلی ۶۰۰۰mAh  به منظور این کار می باشد .S1 می تواند یک تصویر ۴۱ اینچ را از فاصله ۱ متری تامین نماید. این پرژکتور مجهز به فناوری برتر صوتی ایسوس با نام SonicMaster  می باشد که صدایی فوق العاده را به گوش کاربر می رساند.S1 مجهز به رابط MHL است که به واسطه این رابط  دستگاه های موبایل و تبلت ها می توانند به این پرژکتور وصل شده و همچنین در آن واحد این دستگاه ها نیز شارژ شوند.

 ایسوس

و اما آخرین محصولی که برنده این جایزه شد دستگاه هوشمند PadFone S می باشد. خانواده پدفون ها همگی شامل دو دستگاه می باشند که ترکیبی از موبایل و تبلت هستند. PadFone S یک تلفن همراه ۵ اینچ Full HD می باشد که از جدیدترین استاندارد های ارتباطی مانند LTE و VoLTE بهره می برد که دارای یک تبلت ۹ اینچ نیز می باشد و در صورت نیاز کاربر می تواند تلفن همراه خود را در داخل این تبلت قرار دهد و به نوعی محیط کاری خود را گسترش دهد. دوربین این دستگاه از نوع ۱۳-megapixel  است که از فناوری اختصاصی  PixelMeter  بهره می برد و توانایی ثبت عکس های شفاف تر، با کیفیت تر و با رنگ های زنده تر را دارا می باشد. PadFone S از فناوری شارژ بیسیم Qi بهره می برد که کاربر می تواند بدون اتصال به شارژر، این دستگاه شارژ نماید.

 ایسوس

نوآوری و طراحی در کنار یکدیگر.

اما یکی دیگر از نشان های ارزشمندی که به کالاهای برتر داده می شود the Computex d&i  و یا جایزه خلاقیت و طراحی می باشد که به محصولات خاص اهدا می گردد. ایسوس نیز در این بخش حرف های بسیار زیادی برای گفتن داشت. کالا های زیر موفق به دریافت این نشان گردیدند.

گوشی هوشمند ZenFone 5 یکی  از محصولات جدید ایسوس در این رده می باشد که طراحی بسیار زیبا و دلنشینی برخوردار است. این گوشی از صفحه نمایش ۵  اینچ با وضوح تصویر HD و پنل IPS بهره می برد. همچنین ایسوس برای اولین بار در این گوشی از رابط اختصاصی خود با نام ZenUI استفاده نموده است که از یک محیط بسیار زیبا و در عین حال ساده بهره می برد.

گوشی هوشمند ZenFone 6 دیگر محصول ایسوس بود که موفق به دریافت این جایزه گردید. این گوشی هوشمند ۶ اینچی مانند برادر کوچکتر خود از یک طراحی بسیار زیبا بهره می برد. ZenFone 6 مجهز به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فناوری اختصاصی PixelMeter می باشد.

ROG GK2000 یک صفحه کلید مخصوص بازی های کامپیوتر است که به علت بهره گیری از طراحی حرفه ای ، موفق به دریافت این نشان گردید. این صفحه کلید علاوه بر کلید های مخصوص بازی دارای کلید ها مخصوص کاربرد های چند رسانه ای می باشد .همچنین تمامی کلید دارای نور پس زمینه بسیار زیبایی می باشند که می تواند در محیط ها کم نور به کاربران کمک شایانی نماید.

PW100 در واقع پایه شارژر بیسیم می باشد که از تکنولوژی چی (Qi) بهره می برد. به وسیله این پایه کاربران می توانند ابزار های هوشمند خود مانند تلفن همراه و تبلت را که از این استاندارد بهره می برند ،شارژ نمایند.

EB50N اولین هدفون در دنیا می باشد که از تکنولوژی NFC بهره می برد و کاربران میتوانند به راحتی این هدفون را به تجهیزاتی که از این فناوری پشتیبانی می نماید متصل کنند. علاوه بر این کاربر می تواند از طریق Bluetooth نیز این هدفون را به گوشی هوشمند متصل نماید و مکالمات روزمره خود با موبایل را از طریق این وسیله انجام دهد.

یکی از ابزار های جالبی که ایسوس در این نمایشگاه معرفی نمود ابزاری با نام  TransKeyboard می باشد. در واقع این وسیله یک صفحه کلید بیسیم می باشد که به واسطه رابطه Bluetooth با تبلت های ویندوزی و اندرویدی ارتباط برقرار می نماید. لازم به ذکر است که این صفحه کلید قابلیت نصب تبلت ها تا ۱۰ اینچ را برروی خود دارد و در واقع تبلت کاربر را به یک نت بوک تبدیل می نماید.

اما محصول بعدی که موفق به دریافت این نشان گردید یکی از ابزار های جانبی ایسوس با نام ZenFone View Flip Cover می باشد. این ابزار یک پوشش ویژه و زیبا برای محصولات ZenFone  می باشد که این ابزارها را در برابر ضربه، خط و خش و دیگر عوامل محیطی محافظت می نماید. برای اطمینان از این موضوع ایسوس  در داخل این کاور از لایه های میکرو فیبر نرم استفاده کرده است.

ASUS Transformer book T100 ، ASUS Zenbook UX301/302/303 و ASUS N551/N751از دیگر دستگاه های همراه ایسوس میباشند که به علت بهره مندی از طراحی زیبا و نوآوری موفق به دریافت این نشان گردیدند.

یکی از محصولات بسیار جالب و خاص ایسوس در این نمایشگاه ویدئو پرژکتور قابل حمل با نام ASUS P2B Battery-powered Portable LED Projector  بود. این ویدئو پرژکتور به علت وزن کم و ابعاد بسیار کوچک از قابلیت جا به جایی بسیار بالایی برخوردار می باشد. قدرت روشنایی این محصول ۳۵۰ لومنس و لامپ آن نیز دارای عمر مفید ۳۰٫۰۰۰  ساعت می باشد. این ویدئو پرژکتور بسیار زیبا می تواند از فاصله ۱ متری تصویر ۴۲ اینچی ایجاد نماید. همچنین وجود پورت های VGA,HDMI و MHL خیال کاربران را از سازگاری  P2B با تمامی ابزار های موجود راحت می نماید. در کنار تمام امکانات باید به وجود درگاه USB و Card Reader اشاره نمود.

ASUS MB168+ یک مانیتور ۱۵٫۶ اینچ قابل حمل می باشد .این محصول که دارای وضوح تصویر Full HD می باشد دارای وزن ۸۰۰ گرم و از طریق پورت USB 3.0 با ابزار هایی مانند نوت بوک و کامپیوتر شخصی  ارتباط برقرار می نماید. این مانیتور از طراحی معروف ایسوس با نام Zen بهره می برد و فقط ۸ میلیمتر ضخامت دارد. یکی از بخش های خلاق این محصول پوشش هوشمند آن می باشد که می توان در وضعیت های مختلف از آن استفاده نمود. همچنین این  مانیتور دارای سنسور می باشد و وقتی جهت آن را تغییر دهید تصویر نیز با توجه به وضعیت مانیتور تغییر می کند.

مانیتور ROG SWIFT PG278Q یک محصول مختص گیمر های حرفه ای می باشد که ویژگی ها برتری بهره می برد. این محصول  ۲۷ اینچی اولین مانیتور در دنیا می باشد که از تکنولوژی NVIDIA G-SYNC بهره می برد. وضوح تصویر PG278Q برابر با ۲۵۶۰ × ۱۴۴۰ می باشد که می تواند از ۶۰ تا ۱۴۴ هرتز نرخ تصویر با توجه به وضعیت های مختلف ایجاد نماید.

از دیگر محصولات ایسوس که برنده این جوایز شده اند می توان به تبلت Fonepad 7 مادربورد های Z97-DELUXEو ROG Maximus VII Hero و همچنین NFC EXPRESS 2 and Wireless Charger اشاره نمود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.