۰

امکان ارسال چند عکس همزمان با آپدیت جدید اینستاگرام فراهم شد

بازدید 1233

امکان ساخت گالری تصاویر سرانجام در اینستاگرام فراهم خواهد شد.در حال حاضر فقط آگهی‌دهندگان می‌توانند در این شبکه‌ی اجتماعی چند تصویر را به‌صورت همزمان منتشر کنند. لازم به ذکر است که کاربران می‌توانند با سوایپ کردن به سمت چپ یا راست، مجموعه تصاویر منتشرشده توسط آگهی‌دهندگان در یک پست را مشاهده کنند. اما به‌تازگی این قابلیت در نسخه‌ی آزمایشی اندروید اینستاگرام نیز دیده شده است و به‌زودی راه خود را به گوشی‌های هوشمند ۶۰۰ میلیون کاربر این شبکه‌ی اجتماعی باز خواهد کرد.

برای مشاهده‌ی تصاویر در نسخه‌ی اندروید اینستاگرام، می‌توانید روی آلبوم مورد نظر یک تپ طولانی کنید و سپس امکان انتخاب یکی از نهایتا ۱۰ عکس یا ویدیو موجود را خواهید داشت. به‌علاوه می‌توانید یک فیلتر روی همه‌ی عکس‌ها اعمال کنید یا برای افزودن یک فیلتر یکتا روی هر یک از تصاویر، روی آن‌ها تپ کنید. فالوور‌ها و دیگر کاربران اینستاگرام در این شرایط می‌توانند هر یک از مجموعه تصاویر ارسال شده در هر پست را به‌صورت جداگانه لایک کنند.

دروید لایف و حساب کاربری فیلیپ ‌چانگ اولین منابعی بودند که تغییر یادشده را در نسخه‌ی آزمایشی اینستاگرام کشف کرده‌اند. وب‌سایت ورج نیز وجود این قابلیت را تأیید کرده است. به نظر می‌رسد این ویژگی فعلا با مشکلاتی همراه است؛ چراکه هنگام انتشار چند عکس در قالب یک آلبوم همیشه یک خطا به وجود می‌آید.

ورج در مورد ارسال آلبوم تصاویر به اینستاگرام درخواست داده است جزئیات بیشتری از زمان انتشار عمومی این ویژگی برای همه‌ی کاربران اندروید و آی‌اواس اعلام کند، اما سخنگوی این شبکه‌ی اجتماعی از بیان هرگونه نظر در این مورد خودداری کرده است. امیدواریم این ویژگی به‌زودی در دسترس همه‌ی کاربران قرار بگیرد تا از این طریق بتوان آلبوم عکس‌های مورد نظر را در هر موضوعی راحت‌تر در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

شاید اینستاگرام پس از انتشار این قابلیت، امکانات رایج درخواستی دیگری از جمله امکان ارسال پست‌های زمان‌بندی‌شده را نیز اضافه کند. البته به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد برای رقابت بیشتر با اسنپ‌چت، امکاناتی مشابه با این شبکه‌ی اجتماعی برای کاربران خود به ارمغان بیاورد. در تأیید این پیش‌بینی به‌عنوان مثال می‌توان به امکان پخش ویدیوی زنده که به‌تازگی به امکانات اینستاگرام اضافه شده است، اشاره کرد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.