۰

کمک ۲۱۰ میلیاردی مشترکان همراه اول به تیم‌های ورزشی

بازدید 1224

کاربران همراه اول در دو سال و نیم اخیر حدود ۲۱۰ میلیارد تومان به تیم‌های ورزشی کمک کرده‌اند. این در حالی است که تنها ۶۵ درصد از این کمک به تیم‌ها می‌رسد.کاربران همراه اول از طریق سامانه‌های ارزش افزوده به تیم‌های ملی و باشگاهی فوتبال و والیبال کمک ۲۱۰ میلیارد تومانی کرده‌اند.سامانه‌های هواداری همراه اول با نام اسپرت کلاب از جام‌ جهانی ۲۰۱۴ فوتبال برای تیم ملی فوتبال راه افتاد و پس از آن برای تیم‌های ملی والیبال و تیم‌های فوتبال استقلال، پرسپولیس و تراکتور راه‌اندازی شد.

در مجموع کمک‌های مردمی که از طریق این سامانه‌ها پرداخت شده است، ۲۱۰ میلیارد تومان توسط مشترکان همراه اول به تیم‌های ورزشی کمک شده است که به‌صورت خالص معادل ۶۵ درصد از این مبلغ به این تیم‌ها رسیده است.

سامانه‌ی ۹۰۹۰ که سرویس حمایت از تیم ملی فوتبال است، از جام جهانی ۲۰۱۴ تاکنون ۱۰ میلیون مشترک جذب کرده است که این افراد حدود ۱۴۰ میلیارد تومان به تیم ملی فوتبال ایران کمک کرده‌اند.

هواداران پرسپولیس، ۲۷ میلیارد تومان و هواداران استقلال، ۱۹ میلیارد تومان از طریق سامانه‌ی ۳۰۹۰ به این دو باشگاه کمک کرده‌اند.

۳ میلیون مشترک همراه اول که هوادار تیم ملی والیبال بوده‌اند، تاکنون از طریق سامانه‌ی ۳۰۶۰، حدود ۲۴ میلیارد تومان به تیم ملی والیبال ایران کمک کرده‌اند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.