۰

گوشی هواوی اینجوی ۶ اس معرفی شد؛ اسنپدراگون ۴۳۵، رم ۳ گیگابایتی و دوربین ۱۳ مگاپیکسل

بازدید 1643

هواوی یک گوشی میان‌رده‌ی دیگر را با نام Enjoy 6S معرفی کرد.هواوی تا امروز گوشی‌های میان‌رده‌ی زیادی معرفی کرده است. اما به نظر می‌رسد این غول چینی همچنان به بازار محصولات ارزان‌قیمت علاقه دارد و با معرفی گوشی اینجوی ۶ اس یک‌بار دیگر بر این موضوع صحه گذاشته است. این گوشی با همکاری چایناموبایل معرفی شده است و شباهت‌های زیادی با Enjoy 6 دارد که ماه گذشته معرفی شده بود؛ البته‌ تفاوت‌هایی نیز در طراحی این دو گوشی هوشمند وجود دارد.

e2601c35-805f-4472-b75c-66bbd814d4dc

از نظر طراحی، اینجوی ۶ اس دارای بدنه‌ی تمامی فلزی با لبه‌های گرد است تا در دست گرفتن گوشی راحت‌تر باشد. این گوشی قرار است در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و سفید وارد بازار شود. اینجوی ۶ اس نسبت به نسخه‌ی اصلی باریک‌تر است و ضخامت آن از ۷.۹ به ۷.۶ میلی‌متر رسیده است. در پشت دستگاه می‌توانیم فلاش LED را ببینیم که مکان قرارگیری آن از زیر دوربین در اینجوی ۶ به گوشه‌ی سمت چپ سنسور دوربین منتقل شده است. با این وجود دوربین گوشی جدید هواوی از همان طراحی دایره‌ای شکل بهره می‌برد و سنسور اثر انگشت نیز در پشت گوشی قرار گرفته است.

اینجوی ۶ اس به یک نمایشگر ۵ اینچی با پنل IPS و رزولوشن اچ‌دی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۳۵ با فرکانس کاری ۱.۴ گیگاهرتز، رم ۳ گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین ۱۳ مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.2، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل و یک باتری ۳۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است.

این گوشی از دو سیم‌کارت و تمامی شبکه‌های ارتباطی پشتیبانی می‌کند و با قیمت ۲۳۲ دلار به فروش خواهد رسید.

برچسب‌ها:, ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.