۰

آیفون ۸ در دو نسخه تمام شیشه‌ای و فلزی معرفی خواهد شد

بازدید 1167

مینگ چی‌کو، تحلیل‌گر KGI و از متخصصان محصولات اپل پیش‌بینی کرده است که آیفون ۸ در دو نسخه‌ی تمام شیشه‌ای و فلزی عرضه خواهد شد.

56cd8bf0-67f1-44ca-99c1-957597b595db

با اینکه کمتر از یک ماه از عمر آیفون ۷ می‌گذرد، کم‌کم شایعات مربوط به آیفون ۸ اپل به گوشی می‌رسد. مینگ  چی‌کو، تحلیل‌گر KGI و یکی از متخصصان محصولات اپل در مورد پرچمدار بعدی این کمپانی پیش‌بینی‌های ارائه کرده است.

کو با تکرار ادعاهای اولیه خود معتقد است که اپل از طراحی تمام شیشه‌ای در جلو و پشت آیفون ۸ همراه با فریم فلزی استفاده خواهد کرد. او می‌گوید استفاده از شیشه به اپل کمک می‌کند تا بتواند همانند نسخه‌ی جت بلک آیفون ۷ از طراحی ظاهری براق برای پرچمدار بعدی خود استفاده کند. البته این موضوع می‌تواند مقاومت آیفون را در برابر خط و خش افزایش دهد و به نوعی مشکل نسخه‌ی مشکی براق آیفون ۷ نیز مرتفع خواهد شد.

از طرفی کو معتقد است اپل با استفاده از فولاد ضدزنگ جدید در مدل‌های رده‌بالا دیگر سراغ آلیاژ آلومینیوم نخواهد رفت. اگر به خاطر داشته باشید برای افزایش مقاومت و طراحی سخت‌تر، در گوشی‌هایی نظیر وی ۱۰ و وی ۲۰ ال‌جی، از فولاد ضدزنگ استفاده شده است.

KGI پیشتر نیز پیش‌بینی کرده بود که آیفون ۸ از طراحی تمام شیشه‌ای بهره خواهد برد. همچنین ممکن است اپل نسخه‌ی رده‌بالایی از آیفون بعدی خود را با نمایشگر ۵.۸ اینچی الد معرفی کند، در حالی که نسخه‌ی کوچکتر از همان نمایشگر LCD بهره می‌برد. گزارش‌های دیگر مدعی شده‌اند که اپل روی طراحی تماما بدون حاشیه آیفون ۸ کار می‌کند که اسکنر اثر انگشت و دوربین جلو داخل نمایشگر تعبیه خواهند شد.

البته هنوز مشخص نیست اپل از نام آیفون ۸ برای پرچمدار سال ۲۰۱۷ خود استفاده کند، ولی یک سال آینده برای این غول دنیای گوشی‌های هوشمند، آبستن حوادث و تصمیم‌گیری‌های زیادی خواهد بود.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.