۰

با نزدیک شدن به رویداد معرفی آیفون های جدید، اکانت اپل در توییتر شروع به کار کرد

بازدید 2119

در حالی که تنها چند روز تا برگزاری رویداد معرفی آیفون های جدید اپل باقی مانده، اهالی کوپرتینو اکانت رسمی خود در توییتر را فعالسازی کرده اند. این کمپانی از سال ۲۰۱۱  اکانتی در شبکه اجتماعی مورد بحث داشت اما پیش از این، هیچ توییتی ارسال نکرده بود و آواتار آن، آواتار «تخم مرغ» پیش فرض توییتر بود.

s.aolcdn.com-w600-2

اما تصویر تخم مرغ حالا جای خود را به لوگوی رسمی اپل داده و در پس زمینه می توان دعوت نامه رویداد معارفه آیفون های جدید را مشاهده کرد. در حال حاضر اکانت اپل تنها ۵۰ هزار فالوئر دارد اما انتظار می رود با ارسال مداوم توییت های مختلف، تعداد دنبال کنندگان آن به شکلی چشمگیر افزایش یابد.

«مارک گورمن» (Mark Gurman)، یکی از تحلیلگران بلومبرگ که بارها خبرهای مربوط به اپل را پیش از موعد منتشر کرده، اعتقاد دارد اپل با فعالسازی اکانت خود به دنبال توییت لحظه به لحظه مراسم هفته آتی خود است. اپل پیش از این هم رویدادهای خود را در کنار استریم ویدیویی، لایوبلاگ کرده اما تکرار این عمل در توییتر امری تازه به شمار می رود.

علاوه بر توییتر، اپل تغییراتی در بخش Newsroom وب سایت رسمی خود نیز به وجود آورده و حالا می توان شاهد مقالاتی پرمحتواتر به همراه تصاویر مختلف بود که به شکلی کارت-گونه در صفحه اصلی این دسته بندی به نمایش در می آیند. ناگفته نماند که اهالی کوپرتینو اخیراً سه مقاله جدید هم درباره چگونگی استفاده از دستیار صوتی سیری اضافه کرده اند که مطمئناً برای بسیاری از مخاطبان کاربردی خواهد بود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.