۰

سونی با هدفون وایرلس جدید خود به رقابت با Bose می رود

بازدید 1448

کمپانی سونی در نمایشگاه IFA 2016 از هدفون های جدیدی با قابلیت حذف نویز بالا پرده برداشت تا بتواند با کمپانی های رقیب خود از جمله Bose وارد رقابت مستقیمی شود.سونی MDR-1000x یکی از این هدفون هایی است که به فناوری حذف نویز مجهز شده و علی رغم اسم سنتی و عجیبی که دارد، از کیفیت بالایی برخوردار است. این هدفون را به راحتی می توان با Bose Quietcomfort مقایسه کرد.

p8242812-w600-600x450 p8242824-w600

این هدفون های بی سیم ۳۹۹ دلاری، از یک جفت اسپیکر برای حذف اصوات پیرامون استفاده می کنند و به صورت اتوماتیک در سه حالت روی سطح زمین، درون اتوبوس یا قطار و محیط کار تنظیم می شوند.

وقتی کاربر با کف دست، گوش راست خود را بپوشاند، موزیک پایین آمده و سیستم صدای انسان را تقویت می کند که در واقع حالتی مشابه با سمعک را دارد.

گوشی سمت راست نیز به یک پنل لمسی مجهز است که یک سری کنترل محدود را در اختیار فرد قرار می دهد. تقریبا با هر بار شارژ، انتظار می رود که هدفون ها به مدت ۲۰ ساعت قادر به اجرای موسیقی باشند و پس از اتمام باتری هم می توان به صورت سیمی آن را مورد استفاده قرار دهد.

هدفون ها به صورت طبیعی از صدای Hi-Res سونی پشتیبانی می کنند و کدک LDAC Bluetooth شرکت هم روی آن قرار دارد تا زمانی که با دیگر محصولات سونی نظیر واکمن ها سینک می شود، کیفیت صدای بالایی ارائه دهد.

هدفون ها از همین امروز برای پیش فروش در سایت سونی قرار گرفته اند و در تاریخ ۱۶ اکتبر در دو رنگ مشکی کلاسیک و بژ عرضه می شوند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.