۰

اپلیکیشن هایی برای ساخت سلفی های جذاب و متحرک

بازدید 1333

پیش از روی کار آمدن اموجی و استیکرها برای تشکر در شبکه های اجتماعی و فروم های اینترنتی، تصاویر گیف یکی از سنت های بی چون و چرای اینترنت در طول سالیان دراز به شمار می رفته اند. گیف ها اغلب از روی سریال های تلویزیونی و یا فیلم های محبوب برداشت شده و معمولا برای مخاطب قرار دادن افراد به کار برده می شوند.

moscow-selfie_3445282b

چند سالی است که توسعه دهندگان اپلیکیشن، به فکر شخصی سازی تصاویر گیف افتاده اند. شاید معرفی قابلیت Lens در اپلیکیشن اسنپت چت باعث شد که چنین ایده ای به ذهن برنامه نویسان خطور کند تا اپلیکیشن هایی با قابلیت شخصی سازی تصاویر متحرک بسازند؛ ابزار جالبی که با الگوریتم هایی خاص، چهره ی کاربران (که از طریق سلفی گرفتن ذخیره می شود) را با تصاویر متحرک مخلوط کرده و نتایج جالب و شگفت انگیزی بدست می دهند.با ما همراه باشید تا چند اپلیکیشن جالب و جذاب را در این زمینه برای شما معرفی کنیم.

JibJab

 screen322x572س

شاید با وبسایت JibJab.com آشنا باشید. یک سرویس قدیمی که کار خود را در اواخر دهه ی ۹۰ و با هدف ارائه ی e-Card های مختلف شروع کرد. پس از وبسایت، این کمپانی اقدام به تولید اپلیکیشن تلفن همراه آن برای Android و iOS کرده است. با ورود به نرم افزار، باید برای خود یک یوزرنیم انتخاب کرده و سپس یک سلفی بگیرید. پس از آن خیل عظیمی از تصاویر متحرک در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید با ترکیب چهره ی خود با این تصاویر متحرک، آن ها را شخصی سازی کرده و موارد جالبی را خلق کنید.

این تصاویر متحرک در دسته های مختلف مرتب شده و از طریق منو می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید. همچنین قادر هستید تا از Gif های شخصی سازی شده ی خود در نرم افزار پیام رسان فیسبوک استفاده کنید. این مورد مختص به اپلیکیشن پیام رسان فیسبوک نبوده و می توانید Gif های شخصی سازی شده ی خود را با شبکه های اجتماعی دیگر نیز به اشترک گذارید. JibJab در حقیقت یک اپلیکیشن شخصی ساز فایل های Gif است، که به صورت رایگان برای پلتفرم های اندروید و iOS منتشر شده.

دانلود از اپ استور

دانلود از  گوگل پلی

Chomp

 

screen640x640-3

شاید برایتان جالب باشد تا در یک انیمیشن دست ساز بازی کنید. Chomp دقیقا همین کار را برای شما می کند و با دارا بودن بیش از ۵۰ انیمیشن دست ساز، انتخاب های متعدد و جالبی را در اختیار کاربران می گذارد. ساخت چنین تصاویری تنها از یک خالق خوش ذوق بر می آید. می توانید چهره ی خود را به صورت هم زمان روی این تصاویر مشاهده کرده و با لمس صفحه ی نمایش حرکات جالب و شگفت انگیزی خلق کنید و به این طرف و آن طرف بجهید.

البته این را هم باید گفت که این اپلیکیشن کارهای ساخته شده توسط شما را فقط در دو فرمت ویدئویی و عکس ذخیره می کند و برای تولید فایل های Gif از روی آن، باید از اپلیکیشن شخص ثالث دیگری استفاده کنید. Chomp کاملاً رایگان است و نیاز به آموزش خاصی ندارد و می توانید همین حالا آن را از اپ استور دانلود کنید.

دانلود از اپ استور

 

Face Swap Live

 

screen322x572ی

مطمئناً بیشتر افراد بدشان نمی آید که چهره ی خود را در قالب فرد دیگری مشاهده کنند. با کمک Face Swap Live قادر خواهید بود صورت خود را با هر فردی که دوست دارید تعویض کنید. اگر شخص خاصی را برای انجام این کار در دسترس ندارید، هیچ جای نگرانی نیست. این اپلیکیشن تصاویر از پیش تعیین شده و چهره شخصیت های معروف را در چنته دارد. با این که تعداد انتخاب ها زیاد نیست، اما با یک جستجوی سریع به نتایج خوبی خواهید رسید.

همچنین برای داشتن یک تصویر و ویدئوی کم نقص لازم است مواردی از قبیل: عاری بودن صورت از هر گونه موهای زائد، نداشتن عینک، داشتن نور کافی و… را رعایت کنید تا در نهایت به بهترین نتیجه ی ممکن دست یابید. Face Swap Live با قیمتی کمتر از ۱ دلار روی اپ استور می تواند یکی از انتخاب های جالب و سرگرم کننده در این طیف اپلیکیشن ها باشد.

دانلود از  اپ استور

Crazy Heliumbooth

screen322x572سس

می دانیم که به شما وعده ی معرفی اپلیکیشن هایی با محوریت سلفی و ساخت تصاویر جذاب را داده ایم، اما قضیه در رابطه با Crazy Heliumbooth کمی متفاوت است. کافیست لنز دوربین را به سمت خود گرفته و با یکی از فیلتر های موجود در برنامه از خود فیلمبرداری کنید. سپس اپلیکیشن این ویدئوی گرفته شده را پردازش کرده و با اعمال تغییر در صدا و و چهره ی شما به آن شکلی جذاب و سرگرم کننده می دهد.

البته نسخه ی Lite و یا همان رایگان اپلیکیشن کمی محدود بوده و تنها ۳۰ ثانیه را برای ضبط ویدئو به شما اختصاص می دهد. این اپلیکیشن از هر دو دوربین عقب و جلو برای تهیه تصاویر پشتیبانی می کند و ضمنا می توانید کارهای خود را با دوستانتان در شبکه های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارید. توصیه می کنیم که Crazy Heliumbooth را به هیچ وجه از دست ندهید.

دانلود از اپ استور

دانلود از  گوگل پلی

MSQRD

screen322x572

و بالاخره نوبت به محبوب ترین اپلیکیشن فهرست جعبه ابزار این هفته رسید. این اپلیکیشن در ابتدا و با فیلترهای محدود برای iOS عرضه گردید، اما در مدت زمان کوتاهی به خاطر الگوریتم بسیار دقیق تشخیص چهره اش در میان کاربران محبوب شد. با MSQRD می توانید به صورت دقیق و شگفت انگیزی، خود را در قالب شخصیت های مشهور سینما قرار دهید، چهره خود را با اشخاص دور و برتان تعویض نموده و یا به صورت تعاملی ویدئوهای متحرک بسازید.

از نقاط منفی MSQRD می توان به این مورد اشاره کرد که به غیر از فیلترهای ارائه شده، قادر نخواهید بود از تصاویر دیگری استفاده کنید. اما پشتیبانی از اپ و ارائه ی آپدیت های مستمر برای آن به قدری خوب است که از این مورد چشم پوشی کنیم. مورد دیگر آن که کارهای شما در دو فرمت ویدئو و تصویر ذخیره می شوند، اما درست مثل Chomp برای ساخت تصاویر گیف از آنها می بایست یک اپ شخص ثالث دیگر را به کار بگیرید.

دانلود از اپ استور

دانلود از گوگل پلی

دانلود از کافه بازار

این روزها، محبوبیت اپلیکیشن های تعویض چهره و ساخت سلفی های متحرک به شدت در حال افزایش است و طبیعی است که هر هفته نمونه های جدیدی از آنها به پلتفرم های مختلف موبایل پا بگذارند. شما چه اپلیکیشن های دیگری به غیر از موارد بالا می شناسید که بتوانند از عکس های معمولی، سلفی های دیوانه وار و خنده دار بسازند؟ با ما در قسمت نظرات در میان بگذارید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.