۰

موبایل اقتصادی اکسپریا ای۵ رسما از سوی سونی معرفی شد

بازدید 1267

بعد از لو رفتن پیاپی تصاویر و اطلاعات مختلف در خصوص تلفن هوشمند اکسپریا E5، سونی به صورت رسمی از این محصول پرده برداشت.

دستگا درست مانند دیگر اسمارت فون های سری اکسپریا E که پیشتر از سوی این کمپانی ژاپنی ارائه شدند، چیپست چهار هسته ای MT6735 را در دل خود جای داده که از شبکه ارتباطی ۴G پشتیبانی می کند و ۱٫۵ گیگابایت رم دارد.

یک نمایشگر ۵ اینچی با رزلوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل نیز روی بدنه این موبایل خودنمایی می کند و علاوه بر این، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز برایش در نظر گرفته شده که با کمک درگاه کارت حافظه میکرو اس دی می توان آن را تا ۲۰۰ گیگابایت ارتقاء داد.

تا به اینجای کار همانطور که تایید خواهید کرد امکانات دستگاه در سطح بسیار معمول قرار دارند اما به لطف دوربین های اصلی و جلویی به ترتیب ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده در بدنه آن، انتظارات کاربران وفادار سونی به تلفن های هوشمند آن تا حدودی برطرف می گردد البته با قیمتی معقول تر.

Xperia-E5-Group-640x618 Xperia-E3-Knolling-640x427 Xperia-E3-Black-Homescreen-640x427

اضافه نماییم که سری موبایل های اکسپریا E سونی حالا چند سالی می شود که به بازار ارائه شده اند و آنطور که آمارها نشان می دهد این محصولات در بخش هایی از اروپا و همچنین هند موفق ظاهر شده اند و در این بازارها، علیرغم حضور رقیب قدری چون سامسونگ، سونی طرفداران پر و پا قرص خود را دارد.

بازگردیم به سراغ دستگاه معرفی شده. سونی انتظار دارد که به لطف برخی امکانات نرم افزاری این محصول اقتصادی را از رقبایش در بازار متمایز نماید. ظاهرا قابلیت تازه ای به نام «تقویم هوشمند» برای این تلفن همراه در نظر گرفته شده که در پس زمینه فعال است تا مطمئن شود که هیچگونه اپلیکیشن یا بازی ناخواسته ای حافظه دستگاه را اشغال نکرده است.

شاید از دیدگاه شما این ویژگی روی برخی از موبایل های پیشرفته امروزی بلااستفاده به نظر بیاید اما در دستگاه های اقتصادی، همین میزان اندک بهبودی که به واسطه این نرم افزار در عملکرد دستگاه ایجاد می شود، قابل تقدیر است.

اکسپریا E5 قرار است که دهه اول تیرماه در وهله نخست به بازارهای اروپا، خاورمیانه، آفریقا و آمریکای لاتین و سپس سایر مناطق دنیا عرضه شود.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.