۰

مدیریت حجم مصرفی اینترنت در موبایل با My Data Manager

بازدید 1018

کنترل مصرف در استفاده از اینترنت امری ضروری برای کاربران است. اپلیکیشن My Data Manager وظیفه‌ی انجام این کار را در گوشی شما دارد.

29837908-e4d5-4355-a46c-f510c385940b

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که حجم اینترنت سیم‌کارت یا حتی WiFi زودتر از آنچه انتظار داشته‌اید به اتمام برسد. در این مواقع اگر فرض را بر سواستفاده‌های احتمالی نگیریم معمولا اپلیکیشن‌هایی که در این زمینه مشغول فعالیت هستند باعث کاهش فوری حجم می‌شوند. بسیاری از کاربران به این موضوع آگاه نیستند که بخش زیادی از حجم بسته‌های اینترنی توسط اپلیکیشن‌هایی که در پس‌زمینه بدون اطلاع ما بروزرسانی می‌شوند مصرف می‌شود. از همین رو اپلیکیشن‌های مختلفی برای نظارت بر میزان مصرف دیتا در هر ۲۴ ساعت ساخته و منتشر شده است که می‌توان My Data Manager را یکی از بهترین برنامه‌های موجود در این زمینه دانست که برای اندروید و گوشی‌های آیفون منتشر شده است.

این برنامه حجم مصرفی توسط سیمکارت و Adsl را به صورت مجزا محاسبه می‌کند و در نمودارهای اختصاصی به شما نماش می‌دهد. یکی از نکات ویژه ای که در My Data Manager وجود دارد پشتیبانی از بررسی اطلاعات وای فای است که آن را نسبت به همتایان خود که تنها از اینترنت سیم کارت پشتیبانی می‌کنند یک سر و گردن بالاتر قرار می‌دهد. بسیاری از افراد که از اینترنت‌های حجمی وای فای استفاده می‌کنند نیز ممکن است بنا به دلایل مختلفی نیاز به بررسی میزان مصرف روزانه‌ی خود از اینترنت وای فای داشته باشند که در این صورت این برنامه یک انتخاب عالی برای آن‌ها به حساب خواهد آمد. این برنامه همچنین استفاده‌ی اپلیکیشن‌های مختلف را به صورت تفکیک شده به نمایش خواهد گذاشت تا با آگاهی از پرمصرف‌ترین برنامه‌های خود، به شکل دقیق‌تری قادر به مدیریت آن‌ها باشید. برای دانلود از لینک‌های زیر استفاده کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.