۰

کاربران واتس اپ و مسنجر فیسبوک روزانه ۶۰ میلیارد پیام رد و بدل می‌کنند

بازدید 1001

کنفرانس توسعه‌دهندگان F8 که روز گذشته برگزار شد، میزبان مارک زاکربرگ موسس فیسبوک بود. او در این مراسم آماری از پیشرفت کاربران اپلیکیشن مسنجر این شرکت ارائه داد و عنوان کرد که بیشترین رشد کاربران در سال ۲۰۱۵ مربوط به این اپلیکیشن بوده است. وی هم‌چنین عنوان کرد که مجموع پیام‌های رد و بدل شده در این اپلیکیشن و اپلیکیشن واتس‌اپ روزانه به ۶۰ میلیارد می‌رسد.

092d1c93-a7ca-4dfc-8e6f-ea9ea055e7c7

واتس‌اپ و مسنجر فیسبوک، دو اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب هستند که در مالکیت این شرکت بزرگ اینترنتی قرار دارند. مارک زاکربرگ دیروز در مراسمی عنوان کرد که رشد کاربران مسنجر این شرکت در سال ۲۰۱۵ بسیار زیاد بوده و در حال حاضر این اپلیکیشن بعد از اپلیکیشن رسمی فیسبوک در اپ استور اپل، محبوب‌ترین اپلیکشن است.

سال گذشته در همین کنفرانس عنوان شد که کاربران مسنجر فیسبوک به ۷۰۰ میلیون در ماه رسیده است. در ماه ژانویه‌ی سال جاری این آمار به ۸۰۰ میلیون در ماه رسید و حال در کنفرانس F8 آمار ۹۰۰ میلیون کاربر در ماه گزارش شده است. البته رشد اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در سال‌های اخیر به طور کلی زیاد بوده اما استقبال کاربران از اپلیکیشن مسنجر فیسبوک به حدی بوده که دو اپلیکیشن دیگر این شرکت یعنی اینستاگرام و واتس‌اپ را پشت سر گذاشته است. زاکربرگ آمار جالب دیگری نیز در این مراسم ارائه کرد. طبق گفته‌های او، مجموع پیام‌های رد و بدل شده در دو اپلیکیشن واتس‌اپ و مسنجر فیسبوک، به ۶۰ میلیارد پیام روزانه می‌رسد. این در حالی است که مجموع پیامک‌های ارسالی در جهان روزانه ۲۰ میلیارد پیام است.

با توجه به استقبال خوب کاربران از اپلیکیشن پیام‌رسان فیسبوک، این شرکت در حال توسعه‌ی امکانات جانبی مفید برای این سرویس است. قابلیت مطالعه‌ی اخبار محبوب جزو یکی از این سرویس‌های جدید است. بعلاوه امکانات رزرو سرویس و خرید آنلاین نیز به زودی به مسنجر فیسبوک اضافه خواهند شد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.