۰

توئیتر «حالت شب» را به اپلیکیشن اندرویدی خود می آورد

بازدید 1111

در این که وجود حالت شب در اپلیکیشن ها قابلیت بسیار مفیدی است، شک و شبهه ای وجود ندارد. اپلیکیشن هایی که در رابط کاربری شان رنگ های سفید و روشن به کار رفته شاید در طول روز مشکلی برای مطالعه ایجاد نکنند، اما در تاریکی شب می توانند چشمان کاربر را به شدت آزار دهند.

twitter-night-mode1-800x450

برای جلوگیری از این موضوع، طی این سال ها بسیاری از اپلیکیشن های مشهور و پراستفاده یک تم تاریک به نام حالت شب را برای رابط کاربری خود در نظر گرفته اند. حتی اخیرا شاهد این بوده ایم که سیستم های عاملی همچون OS X هم حالت شب را در اختیار کاربران خود قرار داده اند.

حالا به نظر می رسد که توئیتر هم قصد کرده تا به قافله اپلیکیشن های پشتیبانی کننده از حالت شب بپیوندد. تیلور ویمبرلی، یکی از کارمندان شرکت هوآوی اخیرا متوجه تغییری در آخرین نسخه آلفای اپلیکیشن توئیتر شده و یک رابط کاربری تیره یا به عبارت دیگر حالت شب را در آن کشف کرده است. البته ویمبرلی از معدود افرادیست که شاهد این تغییر بوده، بنابراین به نظر می رسد که این هم یکی دیگر از تست های طراحی توئیتر باشد که همه تسترها به آن دسترسی ندارند.

در هر صورت اما وجود حالت شب در اپلیکیشن توئیتر می تواند قابلیت بسیار مفید و کارآمدی باشد تا در تاریکی شب هم بتوان بدون فشار بر چشم ها در محیط این شبکه اجتماعی پرطرفدار فعالیت نمود. امید می رود که پس از اتمام تست های اولیه، توئیتر هر چه سریع تر آن را در اختیار کاربران پرشمارش قرار دهد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.