۱

ورود مستر کارت به بازار مالی ایران توسط شرکت ترنس فارکس

بازدید 965

شرکت ترنس فارکس که بزرگترین شرکت صدور کارت‌ ها و خدمات‌ مالی موسسه مسترکارت است بزودی وارد ایران می شود. در حالی که یکی از بزرگ ترین مشکل جا به جایی مالی برای ایرانیان با خارج از کشور به خصوص مردم عادی نبود کارت های اعتباری و مالی بین المللی در داخل کشور است، حالا یکی از معتبرترین موسسه های بین المللی دنیا قصد دارد با « مستر کارت» وارد بازار ایران شود. در ادامه همراه باشید.

mastercard-710x434

تا پیش از این ساکنان داخل کشور برای خرید، ارسال پول به خارج از کشور و مواردی از این دست مجبور بودند تا از صرافی ها و یا با اعتماد اجباری به افرادی که در خارج از کشور زندگی می کردند و در مواردی شناخت چندانی هم از آن ها نداشتند، اقدام به خرید یا جابه جایی های مالی کنند و در موارد بسیاری هم شاهد سوء استفاده های مالی از این افراد بودیم اما با ورود مسترکارت به کشور این مشکل حل خواهد شد و افراد با داشتن مسترکارت خود می توانند به صورت مستقیم اقدام به نقل و انتقالات مالی کرده و یا خریدی از خارج از کشور صورت دهند. برای مثال تا پیش از این اگر شما از یک سایت اینترنتی همچون آمازون قصد خرید داشتید این امکان برای ایرانیان مسدود بود زیرا امکان واریز مالی از داخل کشور را نداشتید و مجبور بودید به یک فردی که در خارج از ایران زندگی می کردید، سفارش خرید را بدهید ولی حالا این مشکل حل خواهد شد.

رفع تحریم های اقتصادی و شروع اجرایی برنامه جامع اقدام مشترک ( برجام) از یک طرف و ابراز علاقه شرکت های خارجی برای حضور در ایران و سرمایه گذاری فرصتی را به وجود آورده است که سرمایه گذاری در بازارهای مالی کشور هم کلید بخورد که مسترکارت می تواند یکی از آن ها باشد. مستر کارت از بزرگ‌ ترین موسسه‌های بین‌المللی دنیا است که با بیش از ۲۵۰۰۰ موسسه‌ مالی و بانک‌ های بین ‌المللی در ارتباط است و براساس اعلام مسئولان آن در آینده‌ ای نزدیک به صورت رسمی و قانونی فعالیت خود را در کشور ما شروع خواهد کرد.

شرکت ترنس فارکس یکی از شرکت‌های زیرشاخه بانک HSBC انگلیس که بزرگترین شرکت صدور کارت‌ ها و خدمات‌ مالی موسسه مسترکارت است بزودی به صورت رسمی با اخذ مجوزهای لازم وارد ایران می شود و در آینده‌ای نزدیک با توافقاتی که با سازمان‌های دولتی و بانک‌ها انجام داده و خواهد داد شروع به تجهیز زیرساخت‌های لازم برای ایجاد ارتباط مالی بین‌المللی خواهد کرد که می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین مشکلات بین‌المللی ایران را رفع کند. تعدادی از سایت های خبری از جمله ایلنا رابط ایرانی حضور مسترکارت در کشور را فردی به نام حامد ذوالفقاری معرفی کرده اند، البته هنوز هیچ مشخصاتی از شرکت این فرد و یا جزییات پیشینه کاری او تا قبل از این منتشر نشده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.