۰

بسته اینترنت و مکالمه اپراتورها به مناسبت آغاز هفته وحدت

بازدید 936

همراه اول به مناسبت آغاز هفته وحدت که پیام آور میلاد پیامبر اکرم(ص) است و سهیم شدن در این جشن بزرگ، بسته ویژه ای برای تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستانی خود تدارک دید.

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می توانند در حدفاصل ۶ تا ۱۱ مهر ۱۴۰۲ که مصادف است با «هفته وحدت»، بسته ترکیبی مکالمه و اینترنت خود را با شماره گیری کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع»، با مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول یا اپلیکیشن «همراه من» دریافت کنند.

این بسته با اعتبار ۳ روزه شامل ۱۸۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه (با همراه اول و تلفن ثابت) و ۳ گیگابایت اینترنت است که به مناسبت این ایام با تخفیف ویژه به قیمت ۱۲ هزار تومان عرضه می شود.

مشترکان انارستانی نیز می توانند با شماره گیری کددستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۶۷۱ مربع»، بسته ۳ روزه مذکور را با ترکیب ۱۸۰ دقیقه مکالمه درون شبکه (با همراه اول و تلفن ثابت) و یک گیگابایت اینترنت به قیمت ۳ هزار تومان تهیه کنند.

این بسته تشویقی ویژه صرفا مختص تبریک هفته وحدت که به فاصله میان ۱۲ ربیع الاول تا ۱۷ ربیع الاول گفته می شود و مراد از آن تقریب و نزدیک شدن بیشتر مذاهب اسلامی به یکدیگر است، تدارک دیده شده است.

بر اساس آنچه در سایت همراه اول درج شده، قوانین استفاده از این بسته ویژه به شرح زیر است:

  • این بسته‌ها از روز پنجشنبه ۶ مهر لغایت سه شنبه ۱۱ مهر قابل خریداری است.
  • برای مشترکین دائمی و اعتباری امکان فعالسازی همزمان این بسته‌ با سایر بسته‌های مکالمه (درون شبکه و ثابت)، اینترنت و ترکیبی وجود دارد. همچنین مشترکین انارستان نیز امکان فعالسازی همزمان این بسته با کلیه بسته‌های اینترنت و ترکیبی انارستان را خواهند داشت.
  • این بسته‌ها رزرو یا تمدید خودکار ندارد.
  • خرید مجدد بسته پس از پایان حجم اینترنت و یا مکالمه، در بازه زمانی اجرای طرح امکانپذیر است.
  • قیمت این بسته‌ها بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بوده و برای مشترکین اعتباری و انارستانی در زمان فعالسازی بسته %۹ مالیات به قیمت بسته اضافه و از اعتبار مشترک کسر می‌گردد و برای مشترکین دائمی قیمت بسته به علاوه %۹ مالیات به صورتحساب اضافه خواهد شد.
  • علاوه بر کد دستوری ۱# و ۱۰۰# امکان فعالسازی بسته‌ها از طریق اپلیکیشن همراه من نیز فراهم است.
  • استعلام این بسته از دو طریق کد دستوری ستاره صد ستاره ۱۰ مربع و درگاه همراه من امکانپذیر است.
  • علاوه بر کد دستوری، امکان فعالسازی بسته ها از طریق اپلیکیشن همراه من نیز فراهم است.

ایرانسل به مناسبت آغاز هفته وحدت، میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع)، بسته ویژه‌ای برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود تدارک دیده است.

روش دریافت بسته اینترنت ویژه ایرانسل به مناسبت میلاد پیامبر

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل، از ۶ تا ۱۱ مهر ۱۴۰۲ می‌توانند از یک بسته ترکیبی شامل ۷ گیگابایت اینترنت و ۷ ساعت مکالمه ایرانسلی، با قیمت تخفیفی ۲۸هزار تومان بهره‌مند شوند.

برای فعالسازی بسته اینترنت ویژه ایرانسل، با شماره ایرانسلی خود کد دستوری #۵* را شماره‌گیری کنید. پس از شماره‌گیری این کد، در منو جدید عدد یک را وارد کنید تا بسته ترکیبی یاد شده را خریداری کنید.

در مرحله بعد می‌توان تعیین کرد که بسته یاد شده را برای خود یا دیگران خریداری کنیم. اگر قصد دارید بسته اینترنت ویژه میلاد پیامبر ایرانسل را برای خود فعال کنید عدد یک، در غیر این صورت شماره‌ای که قرار است به آن هدیه بدهید را درج کنید. در صورتی که اعتبار کافی داشته باشید، هزینه آن از اعتبار شما کسر می‌شود در غیر این صورت بایستی با درج شماره کارت بانکی، اقدام به خرید کنید.

روش دیگر دریافت این بسته ترکیبی، مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل من است. لازم به تأکید است که این بسته به دفعات قابل خریداری است و محدودیتی در این باره وجود ندارد.

هدیه مکالمه ۵۰+۵ ایرانسل

همچنین تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل، از ۶ تا ۱۱ مهر ۱۴۰۲ می‌توانند با ۵ دقیقه مکالمه درون شبکه، ۵۰ دقیقه بعدی همان مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند. مشترکین این اپراتور برای بهره‌مندی از این مکالمه رایگان، می‌توانند کد دستوری #۲*۱*۴۴۴۴* را شماره گیری کنند. همچنین امکان فعالسازی این هدیه با مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل وجود دارد.

پس از ورود به اپ ایرانسل من، به بخش خرید بسته بروید. سپس از منوی صفحه بالا، روی «پیشنهادها» بزنید و طرح تشویقی هفته وحد مکالمه را مشاهده خواهید کرد و می‌توانید آن را فعال کنید.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.