۰

شرکت Uber با همکاری ایرباس سرویس حمل و نقل هوایی راه اندازی می نماید

بازدید 1510

کمپانی Uber نخستین بار در سال ۲۰۰۹ میلادی با هدف مهیا نمودن امکان کرایه کردن تاکسی از طریق اپلیکیشن تلفن همراه در سان فرانسیسکو فعالیت خود را آغاز نمود و با اینکه با مشکلات و موانع بسیاری بر سر راه خود مواجه بود اما بی وقفه به راهش ادامه داد تا اینکه اکنون در بیش از ۶۵ کشور دنیا سرویس دارد و ارزش کنونی آن رقمی بالاتر از ۵۰ میلیارد دلار اعلام شده است.

477227674

حال اوبر در نظر دارد علاوه بر تاکسی، سرویس حمل و نقل هوایی را نیز راه اندازی نماید. پیرو همین امر، مدیر عامل کمپانی «ایرباس»در روز یکشنبه اعلام نمود که آنها به عنوان تامین کننده هلی کوپتر برای شرکت Uber انتخاب شده اند.

بر اساس این خبر، شرکت حمل و نقل یاد شده در نظر دارد به مدت چند هفته در طول برگزاری جشنواره فیلم Sundance به صورت آزمایشی از هلی کوپتر برای حمل و نقل مسافران در اطراف ایالت یوتا (Utah) استفاده نماید. جزئیات این تصمیم هنوز اعلام نشده اما انتظار می رود که هزینه های این سفرها معقول باشند تا افراد حاضر به استفاده از آنها به جای درخواست تاکسی های معمولی را داشته باشند.

اینکه اوبر قرار است هلی کوپترها را از ایرباس خریداری نماید یا خیر معلوم نیست اما به هر صورت که باشد، گامی بزرگ برای این شرکت محسوب می گردد و آن را یک سر و گردن بالاتر از رقبایش در این عرصه قرار خواهد داد.

لازم به یاد آوری است که این نخستین باری نیست که اوبر از هلی کوپتر برای انتقال مسافران بهره گرفته اما اولین باری خواهد بود که به طور دائم از این سرویس استفاده می شود. اوبر در سال ۲۰۱۳، از منهتن به همپتون و همچنین در طول مسابقات فرمول یک ایالت متحده در آستین به مقصد زمین مسابقه از هلی کوپتر برای حمل مسافران استفاده نموده بود.

بد نیست بدانید که پروازهای یاد شده هزینه بسیار بالایی برای مسافران داشت، به طوری که سفر از منهتن به همپتون در کمترین حالت ۳ هزار دلار برای فرد تمام می شد.

حالا امید می رود شرکت مورد بحث تمهیدی برای کاهش هزینه ها اندیشیده باشد تا بتواند مشتری های بیشتری را به سمت خدمات جدید خود جذب نماید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.