۰

الین‌ویر از دو لپ تاپ گیمینگ جدید با پردازنده‌های رایزن ۶۰۰۰ رونمایی کرد

بازدید 1324

شرکت الین‌ویر (Alienware) از دو لپ تاپ گیمینگ جدید خود با نام‌های M15 R7 و M17 R5 رونمایی کرده که از جدیدترین پردازنده‌های رایزن AMD یعنی رایزن ۶۰۰۰ بهره می‌برند.

لپ تاپ گیمینگ M17 R5

لپ تاپ M17 R5 الین‌ویر از پردازنده‌های سری ۶۰۰۰ رایزن بهره می‌برد و در بخش پردازشگر گرافیکی آن، کاربران می‌توانند به گزینه‌هایی با کارت گرافیک RTX 3050 Ti و ۳۰۶۰ یا سری ۳۰ مخصوص لپ‌تاپ دسترسی داشته باشند. همچنین برای کاربرانی که کارت‌های گرافیک AMD را ترجیح می‌دهند گزینه‌ای با کارت Radeon RX 6700M یا ۶۸۵۰M XT در نظر گرفته شده است. از جمله مشخصات دیگر این لپ‌تاپ می‌توان به پشتیبانی از حداکثر ۶۴ گیگابایت رم از نوع DDR5 و ۴ ترابایت حافظه SSD از نوع NVMe M.2 اشاره کرد.

همچنین در لپ تاپ گیمینگ الین‌ویر چندین گزینه نمایشگر مختلف وجود دارد که تمام آن‌ها شامل پشتیبانی از فناوری‌های AMD Freesync و AMD Freesync می‌شود و در کنار آن از فناوری دالبی ویژن و دالبی اتموس نیز پشتیبانی می‌کنند. هرچند لپ تاپ ۱۷ اینچی از مشخصات بسیار قدرتمندی بهره می‌برد اما در میان دستگاه‌های گیمینگ دیگر احتمالا برای جابجایی زیاد طراحی نشده باشد، زیرا وزن آن حدود ۳٫۳ کیلوگرم است.

لپ تاپ گیمینگ M15 R7

M15 R7 یک لپ تاپ ۱۵ اینچی است که از آخرین پردازنده‌های گرافیکی سری RTX 30 جی‌فورس بهره می‌برد. با این حال هنوز جزئیات بیشتری درباره آن منتشر نشده است.کمپانی الین‌ویر، سال گذشته پس از ۱۴ سال یکبار دیگر در لپ‌تاپ‌های خود از تراشه‌های AMD استفاده کرد. اکنون به نظر می‌رسد طرفداران این کمپانی در بهار سال جاری می‌توانند جدیدترین دستگاه‌های Alienware مجهز به AMD را خریداری کنند. درباره قیمت این لپ‌تاپ‌ها نیز اعلام شده که M15 R7 با قیمت پایه ۱۴۹۹ دلار و M17 R5 با قیمت پایه ۱۵۹۹ دلار به فروش خواهند رسید.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.