۰

در هم آمیختن تصاویر و ویدئوها در اپلیکیشن Fused

بازدید 1407

در هم آمیختن تصاویر و ویدئوها در اپلیکیشن Fused

یکی از بهترین مزایای استفاده از اپلیکیشن های ویرایش عکس و ویدئو، ایجاد فرصتی برای خلاق بودن است. گاهی اوقات با صرف کمی زمان و خلاقیت می توان از ترکیب تصاویری که به تنهایی جلوه چندانی ندارند، اثری زیبا و تأثیرگذار آفرید. اپلیکیشن Fused امکان ترکیب تصاویر و ویدئوهای مختلف را در اختیارتان قرار می دهد.

با Fused قادرید تصاویر، ویدئوها یا هر دو را با هم در هم آمیخته و از آن یک تصویر جدید یا ویدئو کلیپی کوتاه بسازید. روند کار بدین صورت است که در ابتدا از حافظه داخلی موبایلتان می بایست یک تصویر یا ویدئو را به عنوان پس زمینه و دیگری را به عنوان پیش زمینه (بخش روی بک گراند) انتخاب کنید.سپس امکان ترکیب این دو یا Blend کردن از طریق افکت های مختلف موجود در اپلیکیشن برایتان فعال می شود. به طور مثال می توانید ویدئویی ۱۵ ثانیه ای از حرکات دوستتان گرفته و در قالب بدن او تصویری از یک منظره را قرار دهید.

2

بیست افکت Blending رایگان در این اپلیکیشن در اختیار شماست تا با استفاده از آنها تصاویر ترکیبی زیبا بیافرینید. البته تمامی افکت های این اپلیکیشن رایگان نبوده و برای دانلود برخی از پکیج ها باید هزینه اش را متقبل شوید.پس از ترکیب دو تصویر، قادرید آن را از لحاظ رنگ بندی و روشنایی تنظیم کرده و سپس اثر نهایی را ذخیره کنید یا در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. همچنین بخشی در Fused به آثار هنرمندان برجسته در این زمینه اختصاص داده شده که با مراجعه به آن می توانید ایده های خوبی برای آثار بعدی خود بگیرید.

Fused برای سیستم عامل iOS طراحی شده و می توانید آن را به رایگان روی آیفون و آیپدتان داشته باشید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.