۰

انجام کارها به طور کاملا مجازی با دکمه های Flic

بازدید 990

شاید جذاب ترین و بهترین چیزی که هم اکنون در دسترس دارید و آن را ابزاری همه کاره می خوانید، فقط تبلت یا گوشی همراه تان باشد که به هوشمندی آن می نازید اما دنیای تکنولوژی در حال پیشرفت به سمت ابزارهایی است که امکان کنترل امور را بیش از هر زمانی به شما می دهد. برای نمونه می توانید به ماجرای بسیار جذاب Flic  بسنده کنید. Flic ابزاری کوچک و وایرلس است که به اینترنت متصل است و می تواند به طور مجازی کارهایی را برای شما انجام دهد. شما می توانید فعالیت های متفاوتی نظیر، میزان روشنایی و نور اطاق، میزان صدای تلفن، پخش صوتی و حتی مشاهده عکس ها را کنترل کنیدو در واقع Flic  یک ابزار چند در یک است که هرگز فعالیت هایش را با یکدیگر اشتباه نمی کند.

دکمه های چند کاره ی مجازی

البته Flic   اولین ابزاری نیست که در این طیف طراحی و ساخته شده است. چندی پیش در همین سالی که در آن زندگی می کنیم، دستگاهی دیگر به نام Bttn طراحی شد که ابزاری منحصر به فرد و ساده است که به صورت آنلاین و تحت وب، برنامه ریزی می شود و کارهایی را انجام می دهد. در واقع شما باید دکمه مربوط به Bttn را فشار دهید تا برایتان امور برنامه ریزی شده را اجرا کند. اما ویژگی بارز Flic این است که کوچک است و بسیار زیبا طراحی شده که می تواند بدون هیچ مزاحمتی در قسمتی از اطاق نصب شود.

دکمه های چند کاره ی مجازی

کاربران Flic می تواند این دکمه را با کمک اپلیکیشن هایی در گوشی هوشمند خود خواه اندروید خواه تحت ios تنظیم کنند و برنامه ریزی نمایند. فعالیت هایی که با این دکمه انجام می شود در واقع بسته به نوع فشردن دکمه دارد. یعنی شما می توانید این دکمه را به طرقی که به شما اجازه داده شده، برای کارهای خاصی، با نوع فشردن خاص و مورد نظر خود تنظیم کنید.

flic-button-7

فعالیت ها به سه روش مختلف به صورت یک ضربه ( یک کلیک ) دو ضربه ( دابل کلیک ) و روش سوم به صورت فشردن و نگه داشتن برنامه ریزی می شود.این دکمه می تواند با بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل شود که البته بسیار از نظر انرژی صرفه جو است. سایر حالات هم می تواند به صورت وایرلس به دستگاه های همراه دیگر متصل شود.

دکمه های چند کاره ی مجازی

کاربر می تواند تنها در بعد و فاصله ۵۰ متری، روی این سیستم کنترل داشته باشد.

دکمه های چند کاره ی مجازی

دکمه های مورد نظر را می توان در هر جای مناسبی نصب کرد. از طرفی می توان دکمه ها را در فضای بیرون از اطاق مثل حیاط منزل و باغ هم نصب کرد اما باید به این توجه داشت که باید از فرم و نمونه ای از این دکمه ها استفاده کرد که آب و هوا بر روی آن تاثیر سو ندارد و یا بهتر بگوییم باید از دکمه های weatherproof استفاده کرد.  این دکمه و عملکرد آن می تواند با سایر برنامه ها ادغام شود و به خوبی عمل کند

دکمه های چند کاره ی مجازی

این پروژه هم همچون سایر پروژه ها با مشکلات مالی روبرو است و در حال راه اندازی کمپینی است تا بتوانند با جمع آوری کمک های مالی آن را راه اندازی و آزمایش کنند.

این دستگاه با قیمت ۲۷ دلار برای اولین بار قیمت گذاری شده است که به احتمال زیاد اگر برای فروش در ایام اولیه سال ۲۰۱۵ عرضه شود، سیاست های مالی دیگری را برای آن وضع نمایند.  به احتمال زیاد در سال ۲۰۱۵ شاهد رویداد های رقابتی بین flic و Bttn باشیم. چرا که هر دو روالی مشابه دارند و در دنیای تکنولوژی هر زمان که محصولی رقیب توسعه پیدا می کند، فرصتی برای پیشرفت و پیشی گرفتن رقیب بوجود می آید. شما می توانید این دکمه ها را در رنگ های شاد و متتوعی تهیه کنید و البته فراموش نکنید که مهمترین چیز برای کنترل این دستگاه اپلیکیشن آن است که باید روی گوشی تان نصب شود.

البته انتظار داریم که در ورژن های جدیدی که از این دکمه در آینده تهیه می شود، بتوان دستور العمل های بیشتری نیز تعبیه کرد و از حالت سه دستوری یک کلیک و دو کلیک و فشار دادن، حالت های دیگری نیز برای آن ایجاد کرد. یکی از مسائل مهم دیگر در این باره این است که باید برد رفتاری این دکمه افزایش پیدا کند.

فیلم زیر از عملکرد این دکمه تهیه شده است که می تواند دید بهتری در مورد آن به شما بدهد. برای مشاهده این فیلم اینجا را کلیک کنید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.