۰

کپسول های کوچک انرژی زا برای موبایل شما

بازدید 1140

3038609-inline-i-3-this-tiny-cardboard-battery-is-like-a-vitamin-for-your-smartphone

آیا با نگه داشتن شارژ تلفن هوشمند خود در طول روز به مشکل خورده اید؟ یک طراح به نام Tsung Chih-Hsien اقدام به آماده سازی یک طرح مفهومی زیبا کرده که برنده جایزه طراحی Red Dot شده.این طرح مفهومی در واقع به شکل کپسول های مقوایی کوچکی هستند که همانند ویتامین برای تلفن همراه هوشمند شما محسوب می شود و به گجت شما انرژی می بخشد. او نام این کپسول های کوچک را Mini Power گذاشته و شما بنا به نیاز خود می توانید از کپسول های شارژ استفاده دو، چهار یا شش ساعته استفاده کنید و پس از اتمام ذخیره انرژی، آن را مجددا بازیافت کنید.

2

طرح سونگ، قابل تجزیه بوده و او پیشبینی می کند که به سادگی در فروشگاه ها به فروش برسد و از لحاظ زیست محیطی بسیار بهتر از باتری های پلاستیکی یک بار مصرف هستند. البته باتری های یک بار مصرف برای تلفن های هوشمند یک ایده جدید نیست و در آسیا به آن توجه ویژه ای می شود. اما همانطور که گفتیم، به دلیل جنس پلاستیک آنها، با فروشندگان و سازندگان این نوع باتری ها برخورد قانونی می شود.

3

هنوز مشکل وجود باتری کوچک داخل هر کپسول وجود دارد اما سونگ معتقد است می توان پس از اتمام استفاده از هر کپسول، در فروشگاه های مجاز آن را با یک نمونه جدید جایگزین کنند تا هم به فرایند بازیافت کمک شده باشد و هم صرفه اتقصادی داشته باشد.

باتری های یک بار مصرف هیچ وقت نخواهند توانست به جایگاه پاور بانک های پر ظرفیت برسد اما طرح سونگ به دلیل زیبایی شاید شانس داشتن اقبال عمومی را داشته باشد. چرا که همیشه یک طراحی زیبا می تواند در فروش بهتر تاثیر مثبتی بگذارد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.