۰

نوشته های دوستانتان را در لحظه تایپ کردن با Beam Messenger بخوانید

بازدید 1222

who-got-the-keys-to-the-beam-header-664x374

این روزها هنگام گفتگو با دوستان خود در اپلیکیشن های ارتباطی، ده ها بار با پیغام “X در حال تایپ کردن است” مواجه می شویم؛ پیامی که از جهتی مانع تداخل صحبت ها با هم شده و از طرف دیگر، در صورت کُندی طرف مقابل در پیام رسانی بسیار آزاردهنده خواهد بود. Beam Messenger اپلیکیشنی است که با روشی ساده این مشکل را برطرف نموده است.

اگر با برنامه Hyperterminal در ویندوز کار کرده باشید، مطمئنا با عملکرد بیم مسنجر هم آشنا خواهید بود. در محیط بیم، هر کلمه ای که تایپ می کنید در همان لحظه برای طرف مقابل شما به نمایش در می آید. البته عکس این حالت نیز در بیم صادق است؛ در پنجره پیام رسانی بیم قادرید تا کلمات تایپ شده توسط دوستتان را در همان لحظه مشاهده کرده و از تجربه یک چت همزمان و زنده تر از سایر اپلیکیشن ها لذت ببرید.

البته دیده شدن همزمان کلمات توسط طرف مقابل، به این معنی نیست که توانایی حذف پیغام های خود را ندارید؛ بلکه دوست شما تنها کلمات را فقط هنگام تایپ کردن مشاهده کرده و اگر تمایلی به ثبت آن در مکالمه نداشته باشید، کافی است از زدن دکمه ارسال پرهیز کنید.

Beam 2

با توجه به ماهیت Real Time اپلیکیشن، هیچ پیغامی مبنی بر رسیدن پیام ها به طرف مقابل در سرورهای بیم مسنجر ثبت نشده و همچنین قادرید تا بدون فشردن دکمه ارسال، مکالمه خود را تا انتها ادامه دهید. از این رو بیم مسنجر یکی از امن ترین محیط های ممکن برای گفتگوی آنلاین به شمار می رود.با Beam Messenger، نوشته های دوستانتان را در لحظه تایپ کردن بخوانید [لینک دانلود اضافه شد]

به غیر از این قابلیت، توانایی ارسال عکس و ویدئو نیز در بیم مهیا شده و ضمنا تصویر پس زمینه و هدر صفحه پیام رسانی را می توانید به سلیقه خود شخصی سازی کنید. بیم مسنجر را می توانید به صورت رایگان در گجت های اندرویدی خود داشته و از تجربه پیام رسانی سریع تر از گذشته لذت ببرید.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.