۰

ایرانسل گسترده‌ترین شبکه دیتا و اینترنت همراه در کشور

بازدید 1006

b70f01654c34d3cde28e67e94c0657cf_XL

امروز ایرانسل در نشست خبری که به مناسبت هشتمین سالگرد تاسیس این اپراتور در مقر این شرکت برگزار شد، اطلاعات جامعی را در باره‌ی عملکرد ایرانسل در سال گذشته ارائه کرد و به معرفی سرویس‌های جدید خود پرداخت. مدیرعامل ایرانسل در خلال صحبت‌های خود، شبکه‌ی دیتا این شرکت را گسترده‌ترین در کشور دانست.

10943

علیرضا قلمبر دزفولی گفت:

ایرانسل با نصب بیش از ۱۳۵ هزار TRX دارای گسترده‌ترین شبکه دیتا و اینترنت همراه در کشور از طریق ۲G،۲٫۵G،GPRS،EDGE،۳G و۴G است و ۱۰ مرکز سوئیچ اصلی در تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، بابل، کرج، همدان و اهواز و ۵۳ مرکز سوئیچ فرعی نیز در ۳۱ استان کشور قرار دارند.

مدیرعامل ایرانسل در ادامه‌ی صحبت‌های خود گفت: پوشش ایرانسل فراتر از تعهدات است. تعهدات پروانه ایرانسل در سال نهم برای پوشش جاده‌ای ۹٫۰۸۹ کیلومتر بوده و عملکرد شهریور ماه ۹۳ به ۲۸٫۲۲۹ کیلومتر رسیده و ۲۱۰٫۶ درصد بیش از تعهدات خود عمل کرده است.به گفته دزفولی، پوشش جمعیتی نیز طبق تعهدات پروانه باید ۷۶٫۰۳ درصد باشد و ایرانسل با عمکرد ۸۴٫۱ درصدی، ۸٫۱ درصد جلوتر از تعهدات خود است.

irancell_fail_rate

دزفولی در ادامه گفت، گسترش فراتر از انتظار شبکه‌ی ایرانسل موجب نشده تا این اپراتور، کیفیت را فراموش کند و همواره در ایرانسل کیفیت بیشتر از کمیت اهمیت داشته است.

او با اشاره به اینکه در حوزه‌ی کیفیت شبکه، نرخ قطع ناخواسته مکالمات براساس استاندارد  در سال نهم قراردادی یک درصد است، گفت: این رقم در وضعیت فعلی شبکه ایرانسل باوجود اجرای فرایند ارتقای شبکه به نسل‌های بالاتر ۰٫۷۷ درصد است. براساس پروانه استاندارد نرخ قطعی مکالمات باید یک درصد باشد که این رقم به عنوان نمونه در شیراز ۰٫۸ درصد، در تهران ۱٫۲ درصد، در مشهد ۰٫۶ درصد، در ساری کمتر از ۰٫۳ درصد، در بابل کمتر از ۰٫۲۹ درصد، در اهواز ۰٫۵۶ درصد، در گرگان کمتر از ۰٫۳۹ درصد، و در یزد نیز کمتر از ۰٫۵۸ درصد است.

irancell_monitoring_network

ایرانسل برای اینکه نشان دهد نرخ قطعی در شبکه‌ی این اپراتور براساس اعداد و ارقام اعلام شده است، بصورت زنده نرخ قطعی بعضی از شهرهای بزرگ مانند تهران و مشهد را از طریق نرم‌افزار مانیتورینگ ایرانسل به نمایش گذاشت.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.