۰

با نقشه ی ترافیک تهران، زودتر به مقصد برسید

بازدید 996

ترافیک یکی از معضلات اصلی کلان شهر تهران به حساب می آید. مشکلی که شهروندان تهرانی آن را با پوست و استخوان خود احساس می کنند و زندگی روزمره خود را در گره آن می بینند.

tehran-traffic-app

با چنین شرایطی انتخاب مسیر صحیح برای حرکت در تهران اهمیتی دو چندان پیدا می کند. اشتباه نکنید در این شهر مسیر صحیح به معنای نزدیک ترین گزینه نیست، بلکه این خلوت ترین مسیر است که انتخاب اول شهروندان به حساب می آید. اما چگونه می توان پیش از حرکت از خانه راهی خلوت را برای حرکت برگزید ؟

شهرداری تهران بخشی در سایت خود دارد که بر اساس اطلاعات دوربین های ترافیکی، ترافیک راه ها را بر روی نقشه تهران نمایش می دهد. حال اپلیکیشن « نقشه ترافیک شهر تهران » با استفاده از این موضوع، نقشه ترافیک را بر روی موبایل شما می آورد.

در نقشه ای که در اختیار شما قرار می گیرد مسیر های خلوت با رنگ سبز، مسیر های پر تردد با رنگ نارنجی و مسیر هایی با ترافیک بالا با رنگ قرمز به نمایش در می آیند. توجه داشته باشید که این نقشه در بازه های کوتاهی به روز می شود و برای دریافت آخرین اطلاعات نیاز است که حتما به اینترنت متصل باشید.

اپلیکیشن ترافیک تهران علاوه بر نقشه ترافیک راه ها، در بخش های دیگر خود نقشه طرح ترافیک و طرح زوج فرد را نیز به نمایش در می آورد که با استفاده از آن می توانید مسیر های ممنوع برای ورود در ساعت خاص روز را شناسایی کنید. در نهایت این اپلیکیشن نقشه مسیر و ایستگاه های مترو و BRT را نیز داخل خود جای داده تا بدین وسیله ابزار جامعی باشد برای کسانی که می خواهند در تهران حمل و نقل کنند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.