۰

ZDBox اپلیکیشنی فوق‌العاده برای مدیریت دستگاه اندرویدی

بازدید 1414

ZDBoxاپلیکیشنی برای مدیریت و کنترل دستگاه‌های اندرویدی است. با استفاده از از چنین اپ‌هایی می‌توانید بهره‌وری دستگاه خود را در بسیاری از زمینه‌ها مانند باتری، حافظه و پردازش افزایش داده و تجربه‌ی بهتری نسبت به گذشته داشته باشید. در زوم‌اپ امروز قصد داریم اپلیکیشن محبوب ZDbox را به شما معرفی کنیم که به همین منظور ساخته شده است.

com.zdworks.android.toolbox

اپلیکیشن ZDbox نمونه‌ی مشابه اپلیکیشنی است که پیشتر در موردش صحبت کردیم اما تفاوت اصلی آن این است که ZDbox از امکانات بیشتری برخوردار بوده و عملکرد بسیار خوبی را از خود بر روی دستگاه‌های متوسط و ضعیف بر جا گذاشته است.

zdboxapp

این اپلیکیشن امکانات بسیاری دارد که می‌توان از آنها به صورت همزمان نیز استفاده کرد.

امکانات ارائه شده به همراه این اپ عبارت‌اند از:

اطلاعات باتری: شامل اطلاعاتی نظیر میزان زمان باقیمانده از شارژ باتری، دمای باتری، وضعیت سلامت باتری و غیره.

ترافیک دیتا: که شامل اطلاعات مفید و ضروری در مورد میزان استفاده از اینترنت نسل دوم و سوم موبایل است.

Do not Disturb: هرچند که این قابلیت به تازگی به اندروید L اضافه شده، اما در شرایط فعلی که نسخه‌ی عمومی از این سیستم عامل عرضه نشده می‌توان از این قابلیت کاربردی استفاده نمود. با استفاده از این قابلیت می‌توانید دستگاه را در وضعیتی قرار دهید که هیچ پیام صوتی و متنی را به شما نمایش ندهد.

App Lock: این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد بر روی برخی از اپلیکیشن‌های مورد نظر خود رمزگذاری نماید تا فرد غریبه نتواند وارد محیط آن اپلیکیشن‌(های) به خصوص شود.

Task Killer: با استفاده از این قابلیت می‌توانید اپلیکیشن‌های در حال اجرا را مشاهده نموده و در صورت تمایل آنها را متوقف نمایید.همچنین یک قابلیت کاربردی در این بخش، قابلیت بستن خودکار اپلیکیشن‌ها است. این قابلیت در دو حالت شروع به کار می‌کند؛ اولین حالت زمانی است که کمتر از ۵۰ مگابایت از فضای رم آزاد باشد و حالت بعدی زمانی است که صفحه نمایش گوشی خاموش بوده و کاربر کار خاصی را انجام نمی‌دهد.

Uninstaller: این بخش می‌تواند اپلیکیشن‌های نصب شده بر روی دستگاه را حذف نموده و در عین حال چگونگی چیدمان اپ‌ها در منو را تغییر دهد.

App to SD: همانگونه که از نام این قابلیت پیدا است، می‌توان با استفاده از آن اپلیکیشن‌های نصب شده بر روی گوشی یا تبلت را به همراه فایل‌هایشان از حافظه‌ی دستگاه به حافظه‌ی SD منتقل نمود. این قابلیت برای دستگاه‌هایی که از حافظه‌ی داخلی محدودی برخوردارند بسیار کاربردی است.

ZDbox به طور انحصاری برای سیستم‌عامل اندروید عرضه شده و کاملا رایگان است.

دانلود از بازار

دانلود از گوگل پلی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.