۰

۱۰ کابل رنگارنگ، خلاق و جذاب

بازدید 1237

xcarousel-item

ما همیشه به دنبال راه هایی هستیم تا کمی رنگ و خلاقیت را به زندگی روزمره مان بیفزاییم.  و در این میان شاید جایگزین هایی خارج از عرف معمول برای کابل های ملالت آور فعلی، بتواند یکی از این راه های موثر باشد. تنها کافی است که سراغ کابلهای رنگارنگ بروید تا اندکی جذابیت رنگی را به ابزارهای الکترونیک مصرفی تان اضافه کنید. در این مجموعه هم سعی کرده ایم برخی از بهترین های چنین انتخابی را لیست کنیم.

 ۱ کابلهای میکرو یو اس بی شاداب

 xcollections

 آیا اسمارت فون یا دستگاهی مجهز به پورت microUSB در اختیار دارید؟ خب، چرا به جای کابل معمولی سیاه یا مشکی آن، به سراغ یکی از این کابل های خوش رنگ ۱۹ دلاری نمی روید؟

 ۲ کابل های رابط Eastern Collective

xlightning-ronaldphone-

یا اینکه می توان از مجموعه بزرگ Eastern Collective طرح و رنگ مورد نظر برای هر نوع کابلی را انتخاب کرد. اینجا هم با یک کلکسیون زیبا روبرو هستیم که هر کدام ۱۴ دلار قیمت دارند.

 ۳کیت کابل مینی USB با کیف

xec20057-cable-4in-flurokit-bagopen-

این مجموعه رنگی شامل انواع مختلف کانکتورهای مینی یو اس بی است که هنگام مسافرت می تواند همراهی زیبا و کارآمد باشند. و البته قیمت ۲۵ دلاری آن را هم باید در نظر داشت.

 ۴کابل شارژ و سینک با کانکتور لایتنینگ، محصول BlueFlame

xbf2183_

با پرداخت ۴۰ دلار ناقابل صاحب یک کابل دو متری خاکستری، مشکی زیگزاگ، صورتی زیگزاگ یا آبی زیگزاگ خواهید شد که به کانکتور لایتنینگ مجهز است.

 ۵کانکتورهای شاداب ابزارهای اپلی

xcollections_frame-

این مجموعه خوش رنگ و لعاب به شما اجازه می دهند تا کابلی همرنگ با کاور یا کیس ابزار اپلی تان انتخاب نموده و از این هارمونی لذت ببرید. البته برای چنین هماهنگی، در کنار هزینه کیس، باید ۱۹ دلار هم برای کابل پرداخت کنید.

 ۶مجموعه Paracable

xcarousel-item

این مجموعه جذاب شامل کابل های لایتنیگ و ۳۰ پین ویژه ابزارهای اپلی در ۲۰ رنگ و طرح گوناگون است. دنیایی از انتخاب رنگها و الگوهای پس زمینه.

 ۷– Scosche BoltBOX

xsco

با طراحی جذاب جمع شو، این مجموعه گزینه ای مناسب برای کسانی است که از پیچ و گره خوردن کابل لایتنینگ شان متنفرند. البته این مجموعه با ۲۵ دلار قیمت، علاوه بر انتقال دیتا، کار شارژ آی دیوایس را هم انجام می دهد.

 ۸کابل AUX فلئورسنت فنری Griffin

xneoncoiledaux-group-1

این کانکتورهای AUX فنری، هم در جای مورد نیاز برای نگهداری صرفه جویی می کنند، هم کمتر گره می خورند و مهمتر از همه رنگهای فسفری فلئورسنت آنها است. هر کدام هم ۱۳ دلار قیمت دارند.

 ۹افزایش طول کابل های USB

xcollections_frame_extension

اگر به مقداری طول بیشتر برای کابل یو اس بی دستگاه تان نیاز دارید، به جای خرید یک کابل یا شارژر جدید بلندتر، می توانید از این افزونه های رنگی برای افزایش متراژ کابل اصلی بهره ببرید. با پرداخت ۱۹ دلار، انتخاب شما کدام رنگ است؟

 ۱۰مجموعه Wrapture Designs

xil_fullxfull-517187023_a2xa-

و در پایان، سایت Etsy مسئولیت فروش مجموعه ای از کابلهای خلاقانه  Wrapture Designs را بر عهده دارد که با ۱۷ دلار هزینه، جذابیت یک محصول دستباف را به ارمغان می آورند.به نظرتان چنین مجموعه ای تا چه حد می تواند شما را از رکود روزمرگی زندگی جدا کند؟ آیا شما هم کابل جالبی برای افزودن به این مجموعه سراغ دارید؟

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.