۰

کاربران روزانه بیش از یک میلیارد ساعت را صرف تماشای ویدیوهای یوتوب می کنند

بازدید 1365

طبق گزارشی که در وبلاگ رسمی یوتوب منتشر شده، در حال حاضر کاربران بیش از یک میلیارد ساعت را صرف تماشای ویدیوهای موجود در این پلتفرم می کنند.برای درک بهتر رقم بیان شده می بایست اشاره کرد که اگر شما روی صندلی بنشینید و به صورت بی وقفه یک میلیارد ساعت ویدیوهای یوتوب را مشاهده کنید، از شما چیزی بیش از صد هزار سال زمان خواهد گرفت.

آمار مورد اشاره که دیروز در وبلاگ رسمی پلتفرم به انتشار رسید در واقع مربوط به سال گذشته بوده و به گفته کمپانی هم اکنون آنها تمرکز را روی مدت زمان تماشای ویدیوها معطوف کرده و نه تعداد بازدیدهای یک ویدیو. بر همین اساس آمار و ارقام بیان شده می تواند تخمین دقیق تری از میزان رضایت و لذت بردن کاربر از ویدیو را به همراه داشته باشد.

گفتنی است رشد یوتوب در سرتاسر جهان همچنان ادامه یافته و اکنون بازارهای جدید به شبکه اینترنت متصل شده اند اما پلتفرم مذکور بدون مشکل نیز نبوده است. هنوز برخی از نام های بزرگ در مقابل این سرویس قد علم کرده اند و هر از گاهی صحبت از حذف حساب های کاربری خود می زنند. همچنین «یوتوب رِد»، به عنوان سوریس اشتراک پولی کمپانی، نیز حال و روز خوشی نداشته و تا تابستان گذشته تنها ۱٫۵ میلیون مشترک داشته است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.