۰

اتصال Office مایکروسافت در دستگاه‌های موبایلی به فضای ابری

بازدید 1368

مجموعه نرم‌افزاری Office مایکروسافت مخصوص دستگاه‌های موبایلی چندین به‌روزرسانی را در اختیار گرفت.به گزارش همکاران‌سیستم، مایکروسافت اعلام کرد آن دسته از کاربرانی که اپلیکیشن Office را روی دستگاه موبایلی خود استفاده می‌کنند، می‌توانند با انجام این به‌روزرسانی‌ها به فضای پردازش ابری مورد نظر خود به صورت مستقیم دسترسی داشته باشند.

untitled_25

مایکروسافت توضیح داد طرح شرکای ذخیره‌ساز اطلاعات مبتنی بر فضای ابری (CSPP) هم‌اکنون برای تمام اپلیکیشن‌های Office ارایه شده است و کاربران اندرویدی می‌توانند نسخه جدید آن را از فروشگاه اینترنتی Play Store گوگل بارگذاری کنند.
این قابلیت از مدت‌ها قبل برای نسخه رایانه‌ای مجموعه نرم‌افزای Office ارایه شده بود، ولی کاربران موبایلی این گزینه را در اختیار نداشتند تا بتوانند روی فضای ابری مورد نظر خود اسناد و فایل‌های ایجاد شده را ویرایش کنند.
بر این اساس کاربران اندرویدی هم‌اکنون می‌توانند راهکارهای ابری مورد نظر خود را به اپلیکیشن Office اضافه کنند و فایل‌های ایجاد شده را به صورت مستقیم روی آن ذخیره کنند. در منوی نسخه جدید اپلیکیشن‌های مذکور گزینه‌ای با عنوان Add a Place ارایه شده است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند به فضای ابری مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.