۰

سونی دوربین آلفا ۹۹ مارکII را با سنسور ۴۲ مگاپیکسلی رونمایی کرد

بازدید 1123

سونی دوربین آلفا A99 Mark II را در دهمین سال عرضه‌ی سری آلفا به همراه سنسور ۴۲ مگاپیکسلی رونمایی کرد.

50f8e4e4-5f4d-4c7f-b94a-8f3396c51ce1

سونی در نمایشگاه فتوکنیا ۲۰۱۶ دوربین جدیدی را به سری آلفا اضافه کرد. دوربین جدید سونی با نام A99 Mark II از لرزش‌گیر ۵ محوره بهره می‌برد و قادر است در رزولوشن ۴K فیلم برداری کند. این دوربین سنسور فول‌فریم ۴۲.۴ مگاپیکسلی دارد و قیمت بدنه‌ی بدون لنز آن ۳۲۰۰ دلار تعیین شده است.

دوربین آلفا a99 II قادر است با نرخ ۱۲ فریم در ثانیه عکاسی کند و از فوکوس خودکار و همچنین فوکوس دنبال کننده پشتیبانی می‌کند. این دوربین از ۷۹ نقطه‌ی اختصاصی فوکوس به لطف سنسور PDAF خود پشتیبانی می‌کند که خود این نقاط از تداخل ۳۹۹ نقطه روی سنسور PDAF به وجود آمده است.

آلفا a99 II لرزش‌گیر ۵ محوره دارد که رتبه‌ی ۴٫۵EV را از CIPA کسب کرده است. شاتر این دوربین حداقل ۳۰۰ هزار شات را دوام می‌آورد و این در حالی است که ابعاد بدنه‌ی a99 II نسبت به a77 II کوچک‌تر شده است.

سنسور بکار رفته در a99 II از نوع BSI CMOS است. سونی از پردازنده‌ی جدید BIONZ X در این دوربین بهره برده تا بتواند پا به پای سنسور جدید به پردازش تصویر و موارد دیگر بپردازد.

دوربین بدون آیینه‌ی جدید سونی از فیلم‌برداری ۴K UHD بهره می‌برد. البته در حالت فیلم‌برداری ۴K، برش ۱.۸ از سنسور فول‌فریم این دوربین انجام می‌شود. در فیلم‌برداری ۴K نرخ نوشتن اطلاعات بر روی حافظه، ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه است.

دو روش فوکوس در این دوربین بکار گرفته شده و سونی نام آن را Hybrid Cross AF نام‌گذاری کرده است. این سیستم می‌تواند حتی تا -۴EV نیز فوکوس کند.

دوربین خارق‌العاده آلفا a99 II از حساسیت ISO بین ۵۰ تا ۱۰۲٫۴۰۰ پشتیبانی می‌کند تا عملکرد دوربین در محیط‌های بسیار کم نور نیز میسر شود. منظره‌یاب الکتریکی این دوربین از نوع XGA OLED است.

دوربین a99 II از ماه نوامبر یا آبان ماه امسال با قیمت ۳۱۹۹ دلار وارد بازار می‌شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.