۰

شرکت های منتخب فعال در حوزه بازی های رایانه ای تسهیلات میلیاردی دریافت می کنند

بازدید 1362

ظاهراً روز گذشته یک و نیم میلیارد تومان تسهیلاتی که قرار بود به شرکت های فعال در حوزه ی بازی های رایانه ای اختصاص یابد به تصویب رسیده است. به گزارش وبسایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و به نقل از دکتر صمیمی، مدیرکل توسعه ی فناوری نهاد مذکور، پس از تهیه و ابلاغ دستورالعمل این تسهیلات به شرکت های تولید کننده ی بازی های رایانه ای توسط وزارتخانه، کارگروه ویژه ای با محوریت بنیاد ملی بازی های رایانه ای و نیز با شرکت خبرنگاران این حوزه، نمایندگان وزارتخانه و نماینده ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تشکیل شده است.

32614_orig

ظاهراً شیوه ی کار از این قرار بوده است که پیش از این محورهای اعطای این تسهیلات مشخص شده و طی فراخوانی در اختیار شرکت های متقاضی قرار گرفته بوده است. کارگروه مذکور نیز پس از بررسی و ارزیابی درخواست های دریافتی، ۱۲ شرکت را برای دریافت این تسهیلات معرفی کرده است.

در ادامه ی این خبر از قول مدیرکل توسعه ی فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نقل شده است که بعد از دریافت فهرستی از شرکت های منتخب، در جلسه ی روز گذشته ی کارگروه وجوه اداره شده به ریاست شخص وزیر ارتباطات، مبلغی بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان به عنوان تسهیلات از طریق پست بانک ایران در اختیار شرکت های منتخب قرار خواهد گرفت.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.