۰

آیپد ایر ۳ دارای ۴ اسپیکر و فلاش LED خواهد بود

بازدید 1135

بر اساس تصاویری که از یک وب‌سایت فرانسوی منتشر شده است، آیپد ایر ۳ در طراحی خود از آی‌پد پرو الگو برداری خواهد کرد و در آن شاهد ۴ اسپیکر خواهیم بود که یک فلاش LED نیز برای دوربین آن در نظر گرفته خواهد شد.

ipad-air-3-plans_2a20e

طرح منتشر شده توسط اپل تایید یا رد نشده اما وب‌سایت فاش کننده‌ی آن اعلام کرده که منبعش در دو یا سه انتشار گذشته گزارش‌های موفقی داشته است. اگر این طرح درست باشد با این اوصاف آیپد ایر ۳ همانند آی‌د پرو دارای دو اسپیکر در بالا و دو اسپیکر در پایین دستگاه خواهد بود. با وجود اینکه نسخه‌های قبلی آیپد ایر چندان تمرکز زیادی روی دوربین نداشتند اما برخی از افراد نیز از طریق آن اقدام به‌عکاسی می‌کردند. حال احتمال می‌رود اپل برای مقابله با کاهش فروش، در نسخه جدید آیپد ایر فلاش LED برای دوربین پشتی دستگاه قرار دهد.

بر اساس شایعات، اپل آیپد جدید خود را در کنفرانس خبری ماه مارس معرفی خواهد و احتمال می‌رود که در کنار آن شاهد آی‌فون ۴ اینچی و نسخه به‌روز شده اپل واچ نیز باشیم. اطلاعات منتشر شده حاکی از این هستند که آیپد ایر ۳ دارای قابلیت لمس سه‌بعدی نخواهد بود اما در مقابل از پردازنده سریع‌تر A9 یا A9X استفاده خواهد کرد. از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به نمایشگر اکسید TFT، رابط هوشمند (Smart Connector) و دوربین بهبود یافته اشاره کرد.

نمایشگر اکسید TFT باعث می‌شود که تصاویر با رنگ و نور بیشتری نمایش داده شوند و کاربر کنتراست بهتری را شاهد باشد. انتظار می‌رود که این تبلت از فناوری نرخ تجدید اپل برای بهبود عملکرد باتری استفاده کند. این تکنولوژی تشخیص می‌دهد که چه زمانی تصویر ثابت است و با در نظر داشتن آن، باعث کاهش مصرف باتری می‌شود.

آخرین نسخه از این سری با نام آی‌پد ایر ۲ در اکتبر ۲۰۱۴ معرفی شد و حال باید منتظر ماند تا اپل نسخه جدید سری محبوب آی‌پد ایر را معرفی کند. شما چه انتظاراتی از آیپد ایر ۳ دارید؟

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.