۰

موسسه IDC: بیشتر کاربران ویندوز ۱۰ از آن رضایت کامل دارند

بازدید 1474

در ابتدای ماه جاری میلادی، مایکروسافت با ارائه جزئیات جالب در رابطه با استفاده کاربران از ویندوز ۱۰ اعلام داشته آنها فقط در یک ماه (دسامبر ۲۰۱۵) بالغ بر ۱۱ میلیارد ساعت از این سیستم عامل استفاده نموده اند.

wp_20151006_13_49_46_pro_story

شرکت ساکت ردموند با استناد به این رقم و همچنین گزارش هایی که پیش از این نیز در مورد کاربران پلتفرم یاد شده منتشر گشته بودند، ادعا نموده کاربران از این نسخه ی ویندوز رضایت بیشتری دارند و این ورژن محبوب تر از نمونه های قبلی به نظر می رسد.

در همین راستا بد نیست یادآوری نمائیم، اخیرا موسسه تحقیقاتی IDC نیز گزارشی منتشر نمود که نشان می داد کاربران زیادی از ویندوز ۱۰ بهره می گیرند و کاملا هم از آن راضی هستند. این بررسی در نتیجه نظرسنجی از یک هزار کاربر و طرح سوال های مربوط به پلتفرم مورد بحث و رضایت مشتری ها صورت پذیرفته بوده.

یکی از سوال های پرسیده شده از کاربران در این تحقیق این بوده که از کدام نسخه ویندوز استفاده می نمایند و بیشترین آراء به نسخه ۱۰ این پلتفرم داده شده که حدودا ۳۰ درصد از کل پاسخ ها را در بر می گرفته. نسخه های ۷ و ۸ ویندوز نیز در این نظر سنجی، به ترتیب ۲۸ و ۲۷ درصد از آراء را به خود اختصاص داده بودند.

همچنین باید بگوئیم بیش از ۶۰ درصد از کاربران ویندوز ۱۰ در پاسخ به اینکه تا چه اندازه از ویندوز خود رضایت دارند نیز گزینه «مطلوب» یا «خیلی مطلوب» را انتخاب نموده بودند و فقط ۱۰ درصد آن را «نامطلوب» می دانستند.

در این راستا بد نیست اشاره کنیم که این نخستین باری نیست که شرکتی غیر از خود مایکروسافت اعلام نموده که کاربران از جدیدترین نسخه سیستم عامل این شرکت رضایت کامل دارند، در تابستان گذشته نیز شرکت پایش رسانه های اجتماعی Brandwatch اظهار داشته بود واکنش مشتریان به ویندوز ۱۰ مثبت بوده.

البته بد نیست یادآوری کنیم این پلتفرم به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد و این امر نیز می تواند در محبوبیت بیشتر آن نسبت به ورژن های پیشین تاثیرگذار بوده باشد.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.